ATV och UTV i skogen
Kranman 1900 vs avestavagnen ms38
fre 15 jan 2016, 22:01#366131Ser nu ut som det blir en avesta MS 48

fre 15 jan 2016, 22:51#366151
Kryssar du också för alla tillvalen?
Robbanhög skrev:Ser nu ut som det blir en avesta MS 48
Kryssar du också för alla tillvalen?
"For a successful technology, reality must take precedence over public relations, for Nature cannot be fooled"
- Richard Feynman
- Richard Feynman
mån 18 jan 2016, 18:27#366742Så där då va vagnen beställd! MS 48 med vinsch ramstyrning skjutbar boggi stora motorn knappar på styret för ramstyrning tvåspaks ventilpaket och styrning för hög och låg och ramstyrning på styret[emoji41][emoji4]
Re: Kranman 1900 vs avestavagnen ms38
mån 18 jan 2016, 19:26#366761
Då behöver du bara min adress o så är det klappat och klart.
Robbanhög skrev:Så där då va vagnen beställd! MS 48 med vinsch ramstyrning skjutbar boggi stora motorn knappar på styret för ramstyrning tvåspaks ventilpaket och styrning för hög och låg och ramstyrning på styret[emoji41][emoji4]
//Henke månskensskogsbonde
mån 18 jan 2016, 19:27#366763Grattis. Det låter som att du inom kort är 160 000kr + moms fattigare
du kommer inte att ångra dig. Vilken fyrhjuling har du framför?
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
"For a successful technology, reality must take precedence over public relations, for Nature cannot be fooled"
- Richard Feynman
- Richard Feynman
mån 18 jan 2016, 20:39#366804
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Skapa konto
mån 18 jan 2016, 20:40#366805kommer gärna och kör åt dig[emoji6]
Hema skrev:Robbanhög skrev:Så där då va vagnen beställd! MS 48 med vinsch ramstyrning skjutbar boggi stora motorn knappar på styret för ramstyrning tvåspaks ventilpaket och styrning för hög och låg och ramstyrning på styret[emoji41][emoji4]
tor 13 okt 2016, 07:59#412546
Hur är intrycken nu när du antagligen kört med vagnen en tid?
Robbanhög skrev:tackar [emoji41]anersimyra skrev:Flämt..![]()
då är det bara att gratulera..
Hur är intrycken nu när du antagligen kört med vagnen en tid?
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).