Vedproducent skrev:Att inte garantin gäller om man låter bli att serva bilen är ju inte konstigt. Men vissa försäljare försöker fortfarande övertyga kunden om att den måste servas på märkesverkstad. Det är däremot helt fel bara servicen utförs som man ska och man kan visa det.
totte skrev:På PSA-koncernens bilar går krängningshämmarstaget under öknamnet "klapperstaget".
anersimyra skrev:Camaro1969 skrev:Trådskaparen och tillika forumägaren skrevviaf såhär:
Det har att göra med att förbränningsmotorer har blivit 50 % effektivare på drygt 20 år.
Eftersom det är den hypotesen som förs fram i artikeln (Nya fordon som säljs idag i Sverige kan köra 50 procent längre på en liter bensin jämfört med nya fordon som såldes år 2000.) så är det rätt naturligt att ange samma siffra i den egna kommentaren. Vad jag tror mig förstå så är artikeln en populärvetenskaplig artikelvars syfte är att skapa debatt i ämnet. De statistiska siffrorna är inte granskade av oberoende experter i ämnet men behöver för den sakens skull inte vara felaktiga.
Camaro1969 skrev:anersimyra skrev:Camaro1969 skrev:Trådskaparen och tillika forumägaren skrevviaf såhär:
Det har att göra med att förbränningsmotorer har blivit 50 % effektivare på drygt 20 år.
Eftersom det är den hypotesen som förs fram i artikeln (Nya fordon som säljs idag i Sverige kan köra 50 procent längre på en liter bensin jämfört med nya fordon som såldes år 2000.) så är det rätt naturligt att ange samma siffra i den egna kommentaren. Vad jag tror mig förstå så är artikeln en populärvetenskaplig artikelvars syfte är att skapa debatt i ämnet. De statistiska siffrorna är inte granskade av oberoende experter i ämnet men behöver för den sakens skull inte vara felaktiga.
Självklart
Sen är det ju välkänt att denne sympatiserar med expo och andra vänsterextrema rörelser.