lör 06 feb 2010, 21:32#81216
Ok, du verkar veta vad du vill ha.
V6;an är en välkänd och beprövad maskin, finns massor med tips och snack om dem på Chevytalk.org
Törstig, jag kan inte verifiera det själv trots att jag kört några sådana flera hundra mil men det verkar
som att de tar lika mkt soppa som fullsize med V8, så ur bränsleförbrukningssynpunkt finns det inget som
verkar tala för att gå ner till S10.
Du ser ju även förbrukningssiffrorna på risbrännarna, de ligger ju lika eller högre än fullsize V8.
Men det som talar för S10 är ju inköpspriset, de verkar vara billiga, och det används en hel del av dem
som donatorbilar till customs & hotrods, för de är ju rejäla för sin storlek.
Glädjande nog anser jag nu ha fått anledning att igen publicera en bild på min GMC 1500 Extended Cab Short Box:
GMCokt2008.jpg
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort,
Välkommen! Skapa konto
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.