Bilar

Fördelar med negativt kultryck?

23 inlägg 1101 visningar 1 följer Svara, dela mm...  

Re: Fördelar med negativt kultryck?

superdave  
#914502Bra tips, krängningshämmaren var ett nytt trick för mig.

Jag tror på momentet, om man inte får i tvåan kommer man inte upp pga gräset på slutet. Om några timmar kommer svaret

TS
Användarvisningsbild

Mikael  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
superdave skrev:Bra tips, krängningshämmaren var ett nytt trick för mig.

Jag tror på momentet, om man inte får i tvåan kommer man inte upp pga gräset på slutet. Om några timmar kommer svaret

Finns det möjlighet att någon kan filma 😀

superdave  
#914512Jag är något av en enmansshow så tyvärr inte men man får försöka lita på mig när jag säger att det blev stopp på dumt ställe. Förmodligen pga för högt kultryck

TS

jannee  
#914529Men "lille" vän - backa upp för helvete 😀 😀 😀

superdave  
#914546Lätt att vara efterklok 😉 Det blir ett till försök imorgon. Om jag tagit mig 20 meter till hade jag varit förbi Y-et, hade varit mer än godkänt. Men alla avstånd är "släpavstånd" så det är bara att släpa, det får falla under kategorin "godkänt"...

TS

superdave  
#914555Utvärdering;

Halvt lass, ladda med antispinn urkopplat, regnväder = släpavstånd ca 60 meter

Halvt lass, backa = glöm det.

Halvt lass ladda med antispinn inkopplat som folk, "blåsigt väder sedan midnatt och därför något upptorkat" iaf inte regnväder = släpavstånd 10 meter. Total succe!

Kultryck 50- noll kilo, kollade inte andra svängen

TS
Användarvisningsbild

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#914569Kanske att lite frontvikter skulle kunna hjälpa.... Du får helt enkelt be familjen / vänner / Grannar att dom sätter sig på motorhuven och åker med... 🤔 🤔 😮 😮 🤪 🤪

superdave  
#914579Man får spännande fast tanterna för jag stannar ju knappast när jag fått upp momentet

TS
Annons:
Arevo
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).