ons 05 aug 2026, 11:49#914502Bra tips, krängningshämmaren var ett nytt trick för mig.
Jag tror på momentet, om man inte får i tvåan kommer man inte upp pga gräset på slutet. Om några timmar kommer svaret
Bilar
Fördelar med negativt kultryck?
TS
ons 05 aug 2026, 12:06#914503
Finns det möjlighet att någon kan filma 😀
superdave skrev:Bra tips, krängningshämmaren var ett nytt trick för mig.
Jag tror på momentet, om man inte får i tvåan kommer man inte upp pga gräset på slutet. Om några timmar kommer svaret
Finns det möjlighet att någon kan filma 😀
ons 05 aug 2026, 17:41#914529Men "lille" vän - backa upp för helvete 😀 😀 😀
ons 05 aug 2026, 20:52#914546Lätt att vara efterklok 😉 Det blir ett till försök imorgon. Om jag tagit mig 20 meter till hade jag varit förbi Y-et, hade varit mer än godkänt. Men alla avstånd är "släpavstånd" så det är bara att släpa, det får falla under kategorin "godkänt"...
TS
tor 06 aug 2026, 07:16#914555Utvärdering;
Halvt lass, ladda med antispinn urkopplat, regnväder = släpavstånd ca 60 meter
Halvt lass, backa = glöm det.
Halvt lass ladda med antispinn inkopplat som folk, "blåsigt väder sedan midnatt och därför något upptorkat" iaf inte regnväder = släpavstånd 10 meter. Total succe!
Kultryck 50- noll kilo, kollade inte andra svängen
Halvt lass, ladda med antispinn urkopplat, regnväder = släpavstånd ca 60 meter
Halvt lass, backa = glöm det.
Halvt lass ladda med antispinn inkopplat som folk, "blåsigt väder sedan midnatt och därför något upptorkat" iaf inte regnväder = släpavstånd 10 meter. Total succe!
Kultryck 50- noll kilo, kollade inte andra svängen
TS
tor 06 aug 2026, 09:44#914569Kanske att lite frontvikter skulle kunna hjälpa.... Du får helt enkelt be familjen / vänner / Grannar att dom sätter sig på motorhuven och åker med... 🤔 🤔 😮 😮 🤪 🤪
Glöm inte att bromsen är fartens värsta fiende!! SLÄPP ALDRIG GASEN!! // Zixten
tor 06 aug 2026, 11:36#914579Man får spännande fast tanterna för jag stannar ju knappast när jag fått upp momentet
TS

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar