Här är mer info
https://www.exclusivecars.se/lightning/
Jag har bestämt att vara utan extrabil fram till nästa år… men den här ser riktigt trevlig ut trots att den är väl dyr o stor mot vad jag tänkt mig.
Slurfi skrev:Anawilliam850 skrev:Om du har en specifik bil du vill visa upp eller diskutera så kan du alltid starta en egen tråd och posta bilder och information om bilen. Det kan vara roligt att se andras syn på din bil och lära dig mer om bilens historia och specifikationer.
Jajamän, håller med återigen och att skapa en tråd om detta har jag gjort, nämligen denna tråd vi skriver i.
Möjligen kan jag fundera varför ingen har skapat en tråd om minipickisar, de är ju betydligt vanligare i norden?
Mangan skrev:Slurfi skrev:Anawilliam850 skrev:Om du har en specifik bil du vill visa upp eller diskutera så kan du alltid starta en egen tråd och posta bilder och information om bilen. Det kan vara roligt att se andras syn på din bil och lära dig mer om bilens historia och specifikationer.
Jajamän, håller med återigen och att skapa en tråd om detta har jag gjort, nämligen denna tråd vi skriver i.
Möjligen kan jag fundera varför ingen har skapat en tråd om minipickisar, de är ju betydligt vanligare i norden?
Jag tror du pratar med en AI... 😉