Bilar

Suzuki Samurai SJ413 2001 Diesel

7 inlägg 3112 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Suzuki Samurai SJ413 2001 Diesel

Davkad  
#583648 Tjena allesammans jag äger en suzuki 2001 Diesel pickup och söker en bränsletank för min gick sönder och undrar vem tillverkar de eller hur hittar jag de. Helst vill jag ha en som är gjort av aluminium för de håller mest

MVh David



   TS
Användarvisningsbild

Re: Suzuki Samurai SJ413 2001 Diesel

anersimyra  
#583659
Davkad skrev:Tjena allesammans jag äger en suzuki 2001 Diesel pickup och söker en bränsletank för min gick sönder och undrar vem tillverkar de eller hur hittar jag de. Helst vill jag ha en som är gjort av aluminium för de håller mest

MVh David
Stackars dig, Sveriges snabbaste trädgårdstraktor var ingen höjdare..😬 men ” skräckskrindan ” tillverkades i Spanien så där borde finnas gott om reservdelar.. :-bd

Användarvisningsbild

Re: Suzuki Samurai SJ413 2001 Diesel

JensSkoog  
#583843 Möjligt att jag är totalt ute och cycklar, men är inte Suzuki Samurai samma som Suzuki Jimny i Skandinavien. Bästa lilla okomfortabla lillbästen som är gjord för att ta sig fram överallt. :mrgreen:
Undrar om om en tank från en Jimny skulle passa???

Användarvisningsbild

Re: Suzuki Samurai SJ413 2001 Diesel

anersimyra  
#583850
JensSkoog skrev:Möjligt att jag är totalt ute och cycklar, men är inte Suzuki Samurai samma som Suzuki Jimny i Skandinavien. Bästa lilla okomfortabla lillbästen som är gjord för att ta sig fram överallt. :mrgreen:
Undrar om om en tank från en Jimny skulle passa???

Jimny var en helt annan konstruktion än samurajen. Samurajen var en pick up med flak och Jimnyn en vanlig personbil.. :-bd

Avatar Fallback

Re: Suzuki Samurai SJ413 2001 Diesel

tallen100  
#583852
anersimyra skrev:
JensSkoog skrev:Möjligt att jag är totalt ute och cycklar, men är inte Suzuki Samurai samma som Suzuki Jimny i Skandinavien. Bästa lilla okomfortabla lillbästen som är gjord för att ta sig fram överallt. :mrgreen:
Undrar om om en tank från en Jimny skulle passa???

Jimny var en helt annan konstruktion än samurajen. Samurajen var en pick up med flak och Jimnyn en vanlig personbil.. :-bd

Men tanken var bra :wink:

Användarvisningsbild

Re: Suzuki Samurai SJ413 2001 Diesel

anersimyra  
#583859
tallen100 skrev:
anersimyra skrev:
JensSkoog skrev:Möjligt att jag är totalt ute och cycklar, men är inte Suzuki Samurai samma som Suzuki Jimny i Skandinavien. Bästa lilla okomfortabla lillbästen som är gjord för att ta sig fram överallt. :mrgreen:
Undrar om om en tank från en Jimny skulle passa???

Jimny var en helt annan konstruktion än samurajen. Samurajen var en pick up med flak och Jimnyn en vanlig personbil.. :-bd

Men tanken var bra :wink:

Det var den.. :ymparty:

Avatar Fallback

Re: Suzuki Samurai SJ413 2001 Diesel

Avslutat-02  
#584019 Kolla här om någon är i aluminium.
https://www.bildelsbasen.se/se-sv/Suzuk ... ning/Alla/

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).