Jakt och Fiske

Problem vid Jakt och Fiske

10 inlägg 2310 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Problem vid Jakt och Fiske

Oliver Gustafsson  
#584358 Hej! Jag tänkte se om det finns någon som har något upprepande problem som ni stör er på när ni jagar eller fiskar?



   TS
Användarvisningsbild

Re: Problem vid Jakt och Fiske

Bax  
#584363 Mygg.

Användarvisningsbild

Re: Problem vid Jakt och Fiske

Vardon  
#584371 Att jag inte får fisk

Användarvisningsbild

Re: Problem vid Jakt och Fiske

Grålle52  
#584377 Att jag aldrig har tid.

Avatar Fallback

Re: Problem vid Jakt och Fiske

jannee  
Avatar Fallback

Re: Problem vid Jakt och Fiske

isteskog  
#584813 Hoppas det kommer en skarpare lag så dessa idioter kan lagföras och dömas. 😱

Avatar Fallback

Re: Problem vid Jakt och Fiske

80-90  
#584816 Varför måste de alltid vara maskerade ???

Avatar Fallback

Re: Problem vid Jakt och Fiske

jannee  
#584819 Enkelt :!:
Är man feg och inte vågar stå för de åsikter man visar, ELLER man i själva verket inte vet vad man verkligen vill.
Just det att gömma sig och blivit en vanlig företeelse i det svenska samhället.
Är sak samma när en myndighetsperson säger;
- I detta speciella fall vill jag inte uttala mig, trots att de till sina underordnade redan har eller håller på med att ge direktiv.
För att undvika påhopp och oförmågan att försvara sina handlingar hänvisar man till kollektivet, sak samma som fåglar flyger i en skock eller fiskar simmar i ett stim - ÖVERLEVNADSPRINCIPEN.

Avatar Fallback

Re: Problem vid Jakt och Fiske

Danskar´n  
#584823
80-90 skrev:Varför måste de alltid vara maskerade ???

Därför att dom inte vågar att stå vid sina åsikter - ynkryggar!

Avatar Fallback

Re: Problem vid Jakt och Fiske

Avslutat-02  
#584832 Att vara maskerad är att tro att man är osynlig inför allmänheten. Att vilja sprida samma skräck som terrorister gör, det är syftet. Skälet till att man vill dölja sitt ansikte är ju att man inte vill blir upptäckt och avslöjad, så att rättsväsendet eller fiender kan avrätta dig.

Att dölja sig bakom en mask eller annat är trams och bör från myndigheters sida slås ner. Fegheten att inte kunna tåla sitt ansvar som man får på köpet vid t,ex nedsågning av älgpass eller utsläppningar av djur som dör en hemsk svältdöd är bara så ynkligt, patetiskt och framförallt borde normalt funktionella personer ej befatta sig åt denna löjliga och idiotiska verksamhet.

Säger bara, tur det inte är mina barn, då skulle någon ha ont i morgon. 😡

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).