Jakt och Fiske

Sökes: Jaktmark, jaktlag, jakträtt, jaktarrende i Västra Göt

5 inlägg 8528 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Sökes: Jaktmark, jaktlag, jakträtt, jaktarrende i Västra Göt

andreas.s  
#489965 Hej,
Jag heter Andreas och söker jaktmark, plats i jaktlag etc i Västra Götaland. Gärna i rimligt avstånd från Göteborg.

Jag är 39 år, uppväxt på skogsgård i nordöstra Småland och bor sedan 15 år i Göteborg.
Den jakt jag är van vid är älg, rådjur, hjort, gris och hare. Jag har inte jagat på ett tag och jag vill nu gärna återuppta intresset.
Det är inte enbart jakten som är intressant för mig. Utan lika mycket naturvården, arbete med torn, utfodring och övriga sysslor – själv eller tillsammans med andra.

Om du är intresserad får du gärna hänga med "hem" till Småland för jakt.

Jag berättar gärna mer om mig om intresse finns.
Några tips? Tack på förhand för svar!

Med vänlig hälsning,
Andreas



   TS
Användarvisningsbild

Re: Sökes: Jaktmark, jaktlag, jakträtt, jaktarrende i Västra

Anders på Lidingö  
#508134 Hej Andreas Jag håller på att bli med jaktmark jag inte vill ha......lång historia men kanske något för dig/er. 1440 ha i Småland ca 6 km från Gripenbergs Slott. Älg Vildsvin Rådjur Fasan Hare. Om intresse, återkoppla. Mvh Anders 0703757706

Användarvisningsbild

Re: Sökes: Jaktmark, jaktlag, jakträtt, jaktarrende i Västra

Christer.K  
#548686 Hej Anders
Har du marken kvar?
Jag är intresserad.

Med vänlig hälsning Christer

Användarvisningsbild

Re: Sökes: Jaktmark, jaktlag, jakträtt, jaktarrende i Västra

Anders på Lidingö  
#548693 Hej Christer. Jag svarar i Anders ställe, då han ligger inlagd på sjukhus. Marken är inte aktuell längre, Anders förfogar ej längre över jakträtten då marken vidaresålts till större skogsbolag. En infekterad konflikt mellan arrendator tidigare jaktlag och försvaret gjorde vidare verksamhet omöjlig. Hälsningar Thomas Ek LRF

Användarvisningsbild

Re: Sökes: Jaktmark, jaktlag, jakträtt, jaktarrende i Västra

Christer.K  
#548694 Tack för svaret, tråkigt att Anders är sjuk.
Mvh Christer

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).