Jakt och Fiske

Lingonplockare som stör älgjakten

21 inlägg 14276 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Lingonplockare som stör älgjakten

tallen100  
#425706 Nej det var inte särskilt svårt att räkna ut att det inte utspelade sej i december, ibland kan man undra hur en del tänker, eller inte tänker rättare sagt :shock: .

Bra berättelse, berätta gärna fler om du har. Du behöver inte skriva vilken årstid det handlar om det kan vi försöka klura ut själva :lol:

Avatar Fallback

Re: Lingonplockare som stör älgjakten

Bison  
#425707
Kebbe skrev:... mellan språket och resten av den fabulösa historien.

Och du är inspektor för Mellanskog?

Avatar Fallback

Re: Lingonplockare som stör älgjakten

hinowa  
#425711 Det var en gång i Juli på älgjakten :lol: Nej Nej skoja bara!
Vid samma älgtorn satt en ung man som var en blivande polis,en annan man ringer till mig och säger att du måste gå upp och hämta honom,
varför då svara jag,en stor björn har stått på bakbenen och kollat på honom och gav ifrån sig ett läte "ljud"så han vågar inte gå ned ifrån tornet till basvägen. Jag tog bilen och åkte dit,gick upp till honom och där satt en så jäkla kritvit kille med studsaren i högsta hugg.
Tornet är ca 3 meter högt till golvet. Det tog flera timmar innan färgen la sig på honom efter att jag gav honom red bull med vodka,måste tillägga att det var efter händelsen och på kvällen!Han kom aldrig mer på älgjakten,och vet inte heller om han blev polis.
Men visst skall man ha respekt för björn!
Före detta hundförare med 2 gråhunds hannar

   TS
Användarvisningsbild

Re: Lingonplockare som stör älgjakten

Kebbe  
#426752
axwell skrev:
Vart tog det goda humöret vägen?
Det här var ju en mustig historia :lol:

Älgjakten i @hinowa s trakter börjar första veckan september med ett kort uppehåll i slutet av september och fortsätter sen tom 31 januari nästa år.


:oops: :oops: Ja vid närmare eftertanke hade jag inte läst inlägget särskilt väl. Jag hoppas på överseende med mitt missförstånd och ber än en gång om ursäkt.

Avatar Fallback

Re: Lingonplockare som stör älgjakten

axwell  
#426780
Kebbe skrev::oops: :oops: Ja vid närmare eftertanke hade jag inte läst inlägget särskilt väl. Jag hoppas på överseende med mitt missförstånd och ber än en gång om ursäkt.

Sånt händer, hoppas hinowa har överseende med det. :|

Avatar Fallback

Re: Lingonplockare som stör älgjakten

hinowa  
#426789 Ja det är ok.
Och det är bra när en man kan be om ursäkt! :-BD

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).