Jakt och Fiske

Mer "vargjaktscirkus" är att vänta

3 inlägg 1905 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Mer "vargjaktscirkus" är att vänta

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#393813 Jakt på fler arter ska kunna överklagas till domstol http://www.atl.nu/arbetsliv/nya-andring ... -beslutade
/Niklas



   TS
Avatar Fallback

Re: Mer "vargjaktscirkus" är att vänta

husqvarna_med_sthil  
#393829 Det är inte konstigt att det tar denna vägen när vi har det enda partiet som har rejält jaktmotstånd i regering. Samma parti vill inskränka äganderätten, göra skogsbruk olönsamt, förbjuda så mycket jakt och vapen man bara kan. Som sagt detta är en av följderna och jag håller på med en lista tillsammans med en vän som bor i huvudstaden som röstade på detta parti. Han ska göra en lista på allt de gjort som påverkar honom och jag en lista med saker som påverkar mig sedan vid nästa val ska vi jämföra och resonera. Han är mp men synnerligen vettig människa men med en helt annan utgångspunkt jobbande i mediebranschen i huvudstaden.

Användarvisningsbild

Re: Mer "vargjaktscirkus" är att vänta

halvproffs  
#393857 I artikeln står det att man ska kunna överklaga jakten på kungsörn!!! Kommentar överflödig om det. I övrigt kommer ju överklagandecirkusen att öka och besluten kommer säkert att ta längre tid och kosta samhället (våra gemensamma tillgångar) ännu mera pengar. Man funderar ibland på hur detta Sverige ska fungera i framtiden.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).