Jakt och Fiske

Älgjakt!

3 inlägg 2954 visningar 1 följer Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Älgjakt!

T Landström  
#522050Verkar som älgjakt med löshund är förstörd för några år framöver...så jag funderar på om det är någon här som har tips på område utan ohyra där man kan få komma och släppa?

TS
Bengtssons båtar
Användarvisningsbild

Re: Älgjakt!

sundelius  
#522082Är det så illa?
Vi jagar med löshund.
Möjlighet att träna går absolut, jaga under första älgjaktsveckan är nog värre då vår ordinarie hundförare har 2-3 hundar. Dock är han aldrig omöjlig så fråga går ju alltid

Användarvisningsbild

Re: Älgjakt!

T Landström  
sundelius skrev:Är det så illa?
Vi jagar med löshund.
Möjlighet att träna går absolut, jaga under första älgjaktsveckan är nog värre då vår ordinarie hundförare har 2-3 hundar. Dock är han aldrig omöjlig så fråga går ju alltid

Ryktet säger 6-7 valpar i Laxarby reviret...och efter vinterns pusslande med olika spår efter vargen så talar mycket för att våran mark hör till det reviret... :((

Känner ingen brådska för första veckan...vi har lite kvar att jobba på när det kommer till inkallningen...men senare under hösten är det intressant :-bd

TS
 Besvara 
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).