Trädfällning (arborist)

Min första film på youtube.

7 inlägg 9709 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Min första film på youtube.

hkkv  
#439307 Fäller en tall. Stor jävla sten på ena sidan och hus bak. Men det gick bra med säkert hörn.




   TS
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Min första film på youtube.

Brorsan  
#439327 Det händer ju att man måste göra en amerikansk stubbe :D :-BD

Avatar Fallback

Re: Min första film på youtube.

hkkv  
#439332 Det kan bli så ibland och i en slänt. Ser ut som en sengångare då man rör sig =))

   TS
Användarvisningsbild

Re: Min första film på youtube.

Fredrik Reuter  
#439334 Hej,
Kul att du delar med dig - keep up! :-BD

Avatar Fallback

Re: Min första film på youtube.

hkkv  
#439351 Här är ett filmklipp då jag tog motorsågskörkortet AB i januari i år. Fick fälla större granar som träning innan uppkörningen.

   TS
Avatar Fallback

Re: Min första film på youtube.

hkkv  
#439353 Här är en till. Är bara en "amatör" och tycker det är grymt kul att få möjlighet att få såga lite. Samt att få möjligheten att lära sig mer. Stod för kostnaden själv för kortet och det var nyttigt, bra och erfaren lärare som höll i utbildningen. Vi var bara fyra stycken på B-delen, bra med tid för träning...

   TS
Användarvisningsbild

Re: Min första film på youtube.

anersimyra  
#439435
hkkv skrev:Fäller en tall. Stor jävla sten på ena sidan och hus bak. Men det gick bra med säkert hörn.

Att tänka på är att det kan bli liiite spännande när man fäller över storsten eller berg i " befolkade " områden.. :shock: man ser nämligen inte de nyfikna ungarna som smygit upp bakom hindret.. :surp: :???: :wink:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).