Trädfällning (arborist)

Stulen utrustning!

3 inlägg 3548 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Stulen utrustning!

Homo abies  
#300992 OBS!! OM någon försöker sälja beg sågar o klätterutrustning !!!::: -Detta kommer från Simon Björkström är arborist hos Benoit Broussard:: Someone robbed our company-car the night till Thursday (up in Åmål)! 😡 To keep it short, let's just say they got mostly everything that was in it. So be careful so this doesn't happen to you (because it totally sucks) and PLEASE keep an eye out for our stuff! So if someone is trying to sell some Treemotion, Sequia, Samson Vortex (with my special setup on), Tachyon, Zigzag, my beloved handsaw, or any other equipment that looks a little suspicious please send me a message. 8 chainsaws are gone as well. 3x Stihl MS192T, 2x Stihl MS200T, 1x Stihl MS361 and two old Jonsered (1x cs2147, 1x cs2171 turbo). For the chainsaws we have serial-numbers and for the rest of the stuff we got some pictures. So again message me here or give me a call at +46705629440 if you see or hear anything! THANKS!



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Stulen utrustning!

sundelius  
#300997 Lider med er

Användarvisningsbild

Re: Stulen utrustning!

sundelius  
#300998 Är ju i mina trakter så ska hålla ögon och öron öppna

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).