Trädfällning (arborist)

FILMER - Trädklättring

329 inlägg 174198 visningar 36 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: FILMER - Trädklättring

Tretoppen  
#378026 Bra film med et par morsomme kameravinkler! Dessuten liker jeg godt hitchclimber-oppsettet ditt med talje og karabiner som støtter rosa sløyfe :-BD Har et slikt sett jeg også :grin:

   TS
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: FILMER - Trädklättring

Martve  
#378367
Tretoppen skrev:Bra film med et par morsomme kameravinkler! Dessuten liker jeg godt hitchclimber-oppsettet ditt med talje og karabiner som støtter rosa sløyfe :-BD Har et slikt sett jeg også :grin:


Tack du =)

Avatar Fallback

Re: FILMER - Trädklättring

Tretoppen  
#380576 Tja. Tok ned en mellomstor bjørk i fjor, som jeg filmet. Har satt opp hastigheten veldig, slik at nesten hele jobben er med på filmen. Ulempen er at YouTube ikke er så glad i raske bevegelser, så filmen er av ganske lav kvalitet, selv i HD.
Uansett; filmen gir et godt inntrykk av hvor lenge batteriet på Husqvarna T536 LiXP holder! Det er et 3.0 Ah-batteriet som sitter i. Det er fortsatt ca 50% igjen etter at jeg er ferdig :grin:


   TS
Avatar Fallback

Re: FILMER - Trädklättring

Tretoppen  
#381485 Prøver med en ny versjon av "Livet i tretoppen #15". Denne går fortsatt ganske fort, men er klippet hardere. Litt av poenget med filmen er å vise kapasiteten til batteriet på T536 LiXP.
(Skulle nesten tro jeg var sponset av Husqvarna, men den gang ei...)


   TS
Användarvisningsbild

Re: FILMER - Trädklättring

Huskyman  
#381524 Snyggt som vanligt Tretoppen.
Jag gillar när du tar en paus och njuter av utsikten efter du har fällt toppen. Kvalitetstid.... :-)
Brukar göra detsamma.

Avatar Fallback

Re: FILMER - Trädklättring

Hema  
#381638 Jasså det var att njuta efter man fällt toppen, jag trodde det var att spana efter nya objekt? ;)

Avatar Fallback

Re: FILMER - Trädklättring

Homo abies  
#381676 @Träd i Kraft , Tallfall -toppsäkringen med! inte alla moviestars som har det.. i en sån tall hade jag nog valt en konventionell såg för bättre kontroll men det är ju personligt.. och om jag skall poängtera något så är det riktskär o brytmån, går ju att förbättra lite.. Detta är ju klart det häftigaste klippet av alla ändå när ni satsar kameran på den fallande träddelen! Good Job!!

Avatar Fallback

Re: FILMER - Trädklättring

Tretoppen  
#381684
Hema skrev:Jasså det var att njuta efter man fällt toppen, jag trodde det var att spana efter nya objekt? ;)


Nei, nei, nei. Jeg er så konsentrert mens jeg klatrer, at jeg ikke merker hvor høyt jeg er. Det er først når toppen går, at jeg innser at jeg egentlig har høydeskrekk. "Pausen" på toppen er rett og slett bare det at jeg er lammet av skrekk og knapt tør røre meg... :lol:

   TS
Avatar Fallback

Re: FILMER - Trädklättring

Tretoppen  
#382678 Satt sammen en liten film fra diverse jobber. Noen klipp er brukt før, andre ikke.
Denne gang har også #JensSkoog klart å snike seg med :grin:
Kos dere, og sørg for å se den i HD!


   TS
Användarvisningsbild

Re: FILMER - Trädklättring

Torbjörn Johnsen  
#382686 Wow!
Vilken film! Häftigt att sätta kameran på toppen/grenen som faller ner.

Avatar Fallback

Re: FILMER - Trädklättring

Hema  
#382688 Ja han är grym, bara fortsätter och levererar film efter film. Bugar o bockar. Verkar som om han alltid har bra väder dessutom ;)

Avatar Fallback

Re: FILMER - Trädklättring

Blivande snickare  
#382690 Ja jävlar!! Hatten av för ännu en helt otroligt fin film! :-bd

Användarvisningsbild

Re: FILMER - Trädklättring

Huskyman  
#382699 Snyggt att du använder en zip line Tretoppen. Det är jäkligt smidigt....

Användarvisningsbild

Re: FILMER - Trädklättring

Fredrik Reuter  
#382704 Riktigt fina filmer, keep up tretoppen! :-BD

Pricken över I:et var helt klart @jensskoog , han gjorde sig fint med markjobbet!

Användarvisningsbild

Re: FILMER - Trädklättring

Erre  
#382723 Kan inte sägas nog många gånger.
Du är kung! Tretoppen
:-BD :-BD

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).