Trädfällning (arborist)

Offerta?

6 inlägg 3631 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Offerta?

TrioBrake  
#534368 Hej! Blev uppringd idag angående Offerta och deras tjänster som dom tillhandahåller företag, där dom då kunde garantera ett gediget kontaktnät och säkra jobb åt en osv osv osv....

Är det någon som vet något om dom? Kanske någon som till och med har köpt någon av deras tjänster?

Tack på förhand !



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Offerta?

Camaro1969  
#534369 blir du uppringd och erbjuden saker som du inte visste du behövde, så behöver du dom inte heller =)

Användarvisningsbild

Re: Offerta?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#534371 Det är väl känt att många blufföretag ringer upp folk och erbjuder tvivelaktiga tjänster för dyra pengar... Tyvärr verkar inte Nix hjälpa mot sådan ohyra.
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Offerta?

Brorsan  
#534412 Jag hörde att någon av dessa företag tog 15 % av arbetskostnaden på offerterna dom la.
Sen vet jag inte om dom står för garantier och försäkringar men det friskriver dom sej säkert ifrån.

Användarvisningsbild

Re: Offerta?

TrioBrake  
#534626 Här var det dock jag som lämnade en intresseanmälan då jag inte kände till dom överhuvudtaget, och efter att ha sett alla jobben som ligger tillgängliga så blev man mycket sugen men det är dock alldeles för mycket pengar i dagsläget för ett nystartat företag så som mitt eget :)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Offerta?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#534631 Tyvärr tenderar nystartade företag innebära lättförtjänta pengar för telefonförsäljare. 😡
/Niklas

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).