Motorsåg och handhållet

Husqvarnas Motrorsågsmanual

7 inlägg 9283 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Husqvarnas Motrorsågsmanual

swe#kipp  
#9109 Nu finns husqvarnas motorsågs och röjsågsmanual att tanka ner på deras hemsida för den som är intresserad av dom ,,,,

www.husqvarna.se



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild
pgo_jim  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#9114 Tackar kipp!

Avatar Fallback
nisse  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#9122 Vad är det som är nytt?

/Nisse

Användarvisningsbild
swe#kipp  
#9126 inget, men den har inte legat ute på ett tag ,,,,,

   TS
Avatar Fallback
Uffe  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#9134 är det en manual för sågarna eller för arbete? Var ligger den?

en som är lite sömning i luvan efter arbetsveckan

Avatar Fallback
gossebear  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#9136 Nja det är ju som sagt var manualerna, de säger ju itne så där jätte mycke tmer än hur du startar och hur du stänger av sågen och att du skall ha skyddsutrustning på dig. Gillar hellre husqvarnas verkstads handbok, den beskriver varje såg hur du monterar isär ner i molekylerna och hur du sätter iho de i sprängskiss med bra manual och artikel nr på rätt ställen.

Jag har fått den på PDF så är det någon som vill a släng iväg ett PM med mail adress så fixar jag den till er å måndag. Att publicera den på nätet kanske vore lite fel så men att skicka den vidare tror jag inte är galet då jag själv fick den via mail.

Användarvisningsbild
swe#kipp  
#9137 välj skog under produkter när ni kommer in på sidan, mitt i bilden står det "ladda ner motor och röjsågsmanual.
och det är inte manualen du får med till sågen och inte nån ipl heller ,,,,,

http://utomhus.husqvarna.se/files/campa ... torsag.pdf

http://utomhus.husqvarna.se/files/campa ... rojsag.pdf

där har ni båda ,,, höger klicka och välj "spara mål som" för att ladda ner dom till eran dator !!

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).