Motorsåg och handhållet

Slungkoppling Jonsered

8 inlägg 2764 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Slungkoppling Jonsered

Jonsereddelar  
#113466 Behöver slungkopplingen till en gammal Jonsered R52e Röjsåg!!! Någon som har en sådan pensionerad liggandes kanske??
Mvh Ove



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Hjälp!

viktor meck  
#113484 fråga mange, han har säkert något liggande :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Hjälp!

viktor meck  
#113485 annars kan du nog beställa från usa

Avatar Fallback

Re: Hjälp!

Jonsereddelar  
#113486
viktor meck skrev:fråga mange, han har säkert något liggande :mrgreen:

vem är mange då?

   TS
Avatar Fallback

Re: Hjälp!

skotarmasse  
#113487 Det vet väl alla vem Mange är :roll:

Användarvisningsbild

Re: Hjälp!

viktor meck  
#113498 han är ny här så det är ju inte så konstigt :smile:. Mange är en motorsågssamlare och har en massa motorsågar, och då menar jag massor av sågar ;). och han har massa delar liggande, säkert till röjsågar med. och i vissa motorsågar är det nästan samma koppling som det är på en röjsåg. Det går ju alltid att svetsa :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Hjälp!

viktor meck  
#113499
skotarmasse skrev:Det vet väl alla vem Mange är :roll:



precis som Totte (Torsten) nästan alla vet vem han är, han samlar ochså på sågar, vem sammlar inte på saker som brummar ;) :)) =)) :mrgreen: :-bd

Användarvisningsbild

Re: Hjälp!

totte  
#113534 Nåja samlar, jag har 6 sågar, och ett par snöslungor och en tvåhjulstraktor, Mange har sådär 1000 sågar inklusive skrotsågarna på vindan! Vill bara säga också att jag har inte några reservdelar över, jag har alltså inte ett lager av gamla reservdelssågar.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).