Motorsåg och handhållet

Husqvarna 252RX

5 inlägg 3292 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Husqvarna 252RX

Valmet 941  
#100813 Hojhoj är det någon som vet vart man kan få tag på ett sånt där röjhuvud fast med kedjor istället för plast snören ?? skulle vilja ha tag på en sån pryl till min HVA 252a såg nån bild här förut på Skogsforum & är det någon som vet om det finns o köpa å vart man får tag på det & pris så blir jag glad :smile: MVH Barkis



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 252RX

bmbamse  
#100827 Hmm, läste just i en gammal Land (tidningen, alltså) att det inträffat dödsolyckor med dylika prylar, där hela eller delar av kättingarna gått av och farit i väg som projektiler... Huga!! -Vill inte ha!! Tycker det är illa nog när man får småsten på smalbena när man kör med vanliga snöret! =)

-En aning "off topic" men kände att det kunde vara värt att tänka på ändå... hoppas du inte tar illa upp!!

Avatar Fallback

Re: Husqvarna 252RX

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#100829 Har sett annonser men jag förstår inte att dom törs sälja skiten. Hade det varit i Usa hade dom blivit stämmda.

Avatar Fallback

Re: Husqvarna 252RX

Nonkan  
#100837 Hittade bara det här:
http://e2.relationbrand.com/sis/_Webbsi ... /mail.html

Har iaf inträffat dödsolyckor i USA och England.

Avatar Fallback

Re: Husqvarna 252RX

Valmet 941  
#100940 okej okej ja då ska man nog inte införskaffa nån sån pryl man vill ju inte häva ihjäl någon.. nädå jag tar inte illa upp hadde på funderingen å köpa en sån först men de kanske inte är så lämpligt å göra de de är tur att den här sidan finns så man får höra både bra och dåliga saker så man kanske slipper olyckor å sånt :)

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).