Motorsåg och handhållet

HVA 365

6 inlägg 2060 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

HVA 365

Fröjerum Forest  
#100521 Hittade denna på blocket är det någon som vet något om denna såg? Finns det delar, är det en svensksåld såg,
är det en äkta HVA?? Du hittar den under " Husqvarna motorsåg "införd 8 sept.



   TS
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: HVA 365

Nonkan  
#100547 Förmodligen parallellimporterad. Säljs bl.a. i Australien och Storbritannien. Vet inte med USA, men troligen där med. Bygger på samma plattform som 372 mfl.

Delar ska inte vara något större problem. Verkar säljas av ett företag i alla fall...

Lite skeptisk till ord butikspris i annonsen dock (9300:-), känns som att de skarvar en del eftersom den inte har ett ord butikspris i Sverige...

Den lär vara äkta i alla fall eftersom både såg och kartong ser ut som de ska.

Avatar Fallback

Re: HVA 365

SawTroll  
#100563 Jeg er litt skeptisk, siden the finnes en kopi fra China.

Innpakningen til sverdet ser ikke original ut, men ellers ser jeg ingen avvik på bildet.....

Jeg ville ha ønsket flere og bedre bilder av selve sagen!

Avatar Fallback

Re: HVA 365

Nonkan  
#100576 Dekalerna ser rätt ut, med riktiga proportioner osv. Även kartongen är rätt.

Svärd följer normalt inte med sågar i den klassen. Däremot ser loggan på svärdet skum ut vid närmare koll. Jag kanske får anledning att ändra mig :/

Avatar Fallback

Re: HVA 365

SawTroll  
#100583 Ja, men China kopien jeg refererer til i dette tilfellet er en virkelig kopi, tilsvarende kopiene av 070 og 038, og ikke bare lureri med farge og decaler.

At den kommer med sverd er et signal om at noe ikke er riktig, og bildet er dårlig......

Användarvisningsbild

Re: HVA 365

sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#100734 Med tanke på att namnet i annonsen inte finns & telefon nr är ett kontant kort som inte är reggat så skulle jag säga till 99% renbluff eller kines !!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).