Motorsåg och handhållet

234 SG delar?

4 inlägg 3969 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

234 SG delar?

Magnus M  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#6059 Har en sådan som inte gått mer än 20-30 timmar. Köpte den av en granne -93 som inte hade startat den sen den var ny -83 :shock: .
Han tyckte det var synd att skita ner den nya sågen så länge hans gamla (Partner R22) fungerade. Jag fick betala det pris som han gett för den 10 år tidigare.
För nåt år sen skruvade farsan i den o utan att märka det ramlade förgasarn ner på golvet o hamnade i en burk med vatten som det stod yxor i :( . Ett par månader senare skulle jag sätta ihop den o hittade då förgasarn där. Eller rättare sagt det som en gång varit en förgasare.
Vet inte om det är värt att kosta på en ny!! Nån som vet vad dom kostar?
Ska oxå höra med sågverkstan om det finns nåt i gömmorna men dom brukar vara svåra med begdelar, han vill ju sälja nya sågar istället.
Om nån därute råkar ligga på nåt så är jag intresserad.

Magnus M



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild
Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#6062 Jag skulle kanske kunna skramla fram en förknasare om du behöver...

Nåt mer som saknas? Mellanstycket?

Användarvisningsbild
Magnus M  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#6070 Vore toppen om du hade en. Försökte göra rent den men det är nog dömt att misslyckas. Alla andra delar har jag då dom låg kvar på bänken.
Vore kul o få igång den. Den har fortfarande orginalsvärdet med Husqvarnatexten läsbar o orginalkedjan!!!

Dom enda beteckningar jag hittat på den säger: HDA 12 j3

Pris?

Magnus M

   TS
Användarvisningsbild
Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#6073 Alltid klurit med priser...

Jag ska se vad jag hittar först..

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).