Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto

Bossman skrev:Jonsered 2050 som farsan köpte för ca 1 år sedan vet inget mer än det. Byt bensin slang, kollat tankluftingen, membran är inget fel på, insugspackning sitter rätt, använder alkylat 2 t nästintill ny, har fin tändning, bra komp och har ingen så kallad "spark arrestor screen" (vad det nu heter på svenska). Har ingen aning vad felet kan vara, tänder inte ens till på startgas. Söker då hjälp här.
