Motorsåg och handhållet

Kedjeslip

7 inlägg 1422 visningar 2 följer Svara, dela mm...   

Kedjeslip

Sture Andersson  
#846015 Nån som testat denna slip från Husqvarna. Har inte sett den förut , vore intresant om nån testat den.
https://www.maskinklippet.se/skog/skogs ... -kedjeslip

TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Kedjeslip

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#846022 1700 kronor dyrare än MAXX-slipen med likadan funktionalitet och likadana tillbehör 👎
Hydraulisk låsning av kedjan i.s.f. mekanisk som på MAXX-slipen känns som en krångligare lösning som blir svårare att reparera om något krångel uppstår

Sture Andersson  
#846110 Är det mindre inne på skogsforum nu för tiden man får väldigt lite svar på en fråga.

TS

tallen100  
Sture Andersson skrev:Är det mindre inne på skogsforum nu för tiden man får väldigt lite svar på en fråga.

Det är vindsnurror, gröna omställningar och elbilar som gäller numera, det andra är omodernt.

Användarvisningsbild

HannuRöj  
#846136 Lika väl möjligt att det finns någon som köpt men har använt inte ännu apparattet så mycket att kunde säga något om det. Tänkte bara den är ju en relativt ny produkt, eller.. 🤔

😇 Vilket nu var inget svar heller.
Men jag är nog helt övertygat om att det kommer bra svaren också.

🤣 Ja ja, omodernt så ska det vara👍.

Användarvisningsbild

Williamm  
#846137 Det har redan varit en tråd om den slipen. Jag tror det är en brandad oregonslip.

Användarvisningsbild

HannuRöj  
#846138 Andpers - Husqvarnas nya halvautomatiska kedjeslip

😀 Så är det tydligen, den är en Oregon som säljs under namnet Husqvarna.
Williamm hade bra koll på detta.

Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).