lör 10 feb 2024, 14:52#832218vad använder ni när ni rengör plasten och och lösa kåpor på sågarna?
Går det att få vit plast vit igen som sitter på stihl?
Motorsåg och handhållet
Rengöra plast?
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in
lör 10 feb 2024, 18:37#832270https://www.jula.se/catalog/fritid/fril ... el-017717/ Det här använder jag för att rengöra båten. Förra våren gjorde jag misstaget att inte omgående tvätta bort den rost som avsats av gammal bojkätting inuti varenda kvadratmillimeter av båten. Högtryck, piassavakvast, Mr muscle, grönsåpa, skurpulver och fan och hans moster bet inte det minsta på rosten, och då menar jag verkligen INTE DET MINSTA..🤬 av en polare fick jag tipset om att prova Abnet och mirakelsvamp, och resultatet var tusan ett mirakel då båten blev lika vit som när den var ny..😀
lör 10 feb 2024, 19:35#832298[img][img][/img][/img]
Provat varioclena lät de verkar 10 min. men tog inte bort något
Har suttit klistermärke på vita delen.
Fixa abnet det anersimyra?
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
anersimyra skrev:https://www.jula.se/catalog/fritid/friluftsliv-och-camping/husvagn-och-husbil/rengoring-och-underhall/rengoringsmedel-017717/ Det här använder jag för att rengöra båten. Förra våren gjorde jag misstaget att inte omgående tvätta bort den rost som avsats av gammal bojkätting inuti varenda kvadratmillimeter av båten. Högtryck, piassavakvast, Mr muscle, grönsåpa, skurpulver och fan och hans moster bet inte det minsta på rosten, och då menar jag verkligen INTE DET MINSTA..🤬 av en polare fick jag tipset om att prova Abnet och mirakelsvamp, och resultatet var tusan ett mirakel då båten blev lika vit som när den var ny..😀
Provat varioclena lät de verkar 10 min. men tog inte bort något
Har suttit klistermärke på vita delen.
Fixa abnet det anersimyra?
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
TS
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar