Så här ser videon ut.
Den verkar inte finnas tillgänglig i några svenska butiker.
Mangan skrev:Jag hade länge en fs200, om det motsvarar denna så duger den.
tallen100 skrev:Är väl lite dumt att köpa redan nu, batterierna kan ju hinna tappa mycket effekt och bli tröttare och även sågen kan ju hinna bli gammal innan skogsola blir så gammal att han inte orkar rycka igång en riktig såg. 😎
Niking skrev:tallen100 skrev:Är väl lite dumt att köpa redan nu, batterierna kan ju hinna tappa mycket effekt och bli tröttare och även sågen kan ju hinna bli gammal innan skogsola blir så gammal att han inte orkar rycka igång en riktig såg. 😎
Eller så kan h*n testa batteriröjsågen långt innan h*n blir allt för gammal och skröpplig....
/Niklas
hans.w skrev:Det ser ut som dom rekommenderar det dyrare AP500S-batteriet, 337Wh mot AP330S, 281Wh.
Om det beror på att motorn kräver mer ström eller bara en fråga om drifttid hittade jag inte.
Jag är väldigt nöjd med min FSA135 och röjsågsklinga särskilt om man ska gå omkring och röja mindre sly längs kanter, diken m.m.
Dock hände en olycka när klingan högg fast i något lite grövre. Efter det började den vibrera och jag trodde länge att den klena axeln hade blivit deformerad. När jag väl köpt en ny och det inte blev bättre torkade jag av axeln och la på ett jämnt och tunt lager med fett och sedan dess har den inte vibrerat.
hans.w skrev:Det ser ut som dom rekommnderar det dyrare AP500S-batteriet, 337Wh mot AP330S, 281Wh.
Om det beror på att motorn kräver mer ström eller bara en fråga om drifttid hittade jag inte.