Motorsåg och handhållet

Väderbiten Husqvarna 252rx Delar sökes Ideer mm

1 inlägg 364 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Väderbiten Husqvarna 252rx Delar sökes Ideer mm

PRN  
#812569 Hallå ja
Jo jag kuskade ner med bussen till Ljungbyholm igår å fick köpt mig en 252rx via Marketplace 500kr helt ok pyssel .

Jo nu har jag bara överblickat maskinen det är endel kosmetik som behöver bytas ut jag finner lite delar här å där , det jag är i behov utav är ett nytt handtagsrör för detta är då misshandlat Mannen jag köpte den utav sa att han är så kort så då böjde han den hah lustigt .

En vinkelväxel hade vart fint å få tag i då denhär är både spräckt och slutdragen gänga + avbruten bult hah ja hur detta har gått till de vette sjutton .

Är det någon som sitter på ett extra handtagsrör å en vinkelväxel ? Jag finner nya delar ifrån Husqvarna å några andra sidor men det är en nätt 1500kr exklusive frakt ..

Jag kommer att använda enheten så denna går inte till försäljning , nätt maskin minst skrivet betydligt lättare än min hva 165rx där snackar vi kilos skillnad .

Ingen stress&hets ha en fin helg .
Hälsningar Paul-Roger



   TS
Husqvarna motorsågar
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).