mån 19 jun 2023, 09:42#804137Skulle vilja veta hur man ställer tändspolen mot svänghjulet, avstånd vet jag men spolen har ju tre ben, vore tacksam för tips
Motorsåg och handhållet
Ställa tändspole på hva 339
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

mån 19 jun 2023, 10:00#804140Tack men det vet jag, vilka ben ska jag justera mot svänghjulet. Finns 3st
TS
mån 19 jun 2023, 10:02#804141
Alla. Men det bör räcka att mäta på de yttersta så bör de i mitten bli rätt av sig självt.
AndreasJansson skrev:Tack men det vet jag, vilka ben ska jag justera mot svänghjulet. Finns 3st
Alla. Men det bör räcka att mäta på de yttersta så bör de i mitten bli rätt av sig självt.
Midnattsmekaniker.
mån 19 jun 2023, 15:09#804170
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
TS
mån 19 jun 2023, 15:42#804172
Det ser ut som samma spole som 346 men mindre svänghjul.. Mysko. Testa att ställa mittersta benet 0.5mm och de yttre som de blir men lika mycket på båda.
AndreasJansson skrev:
Det ser ut som samma spole som 346 men mindre svänghjul.. Mysko. Testa att ställa mittersta benet 0.5mm och de yttre som de blir men lika mycket på båda.
Midnattsmekaniker.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).