Motorsåg och handhållet

Oljelock Huskv 44”’

29 inlägg 3357 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Oljelock Huskv 44”’

Leonhard  
#797664 Hej, vet att fler än jag letat efter ett oljelock till en Huskvarna modell 44, men jag lägger i alla fall ut en trevare. (Kanske finns nån annan modell oxå som har samma lock. Mvh Leo



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

Nyborg  
#797678
Leonhard skrev:Hej, vet att fler än jag letat efter ett oljelock till en Huskvarna modell 44, men jag lägger i alla fall ut en trevare. (Kanske finns nån annan modell oxå som har samma lock. Mvh Leo

Är det 44 Practica, den med vit toppkåpa? Då passar även från 444 mfl. Var finns du? Jag kan ha nåt liggande. /Johan

Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

anersimyra  
#797679 Jag har möjligen ett oljelock liggande men det vet jag inte förrän i påskhelgen..👍🙂

Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

Leonhard  
#797682 Tack, får hoppas du hittar det. V v hör av dig i så fall. Glad Påsk ! 😀
Mvh Leo

   TS
Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

anersimyra  
#797684
Leonhard skrev:Tack, får hoppas du hittar det. V v hör av dig i så fall. Glad Påsk ! 😀
Mvh Leo

Jag hör av mig om jag hittar ett oljelock. I övrigt finns bensinlock fortfarande att köpa till 44/444..👍🙂

Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

Leonhard  
#797700 Till Johan, jag skrev ett svar innan, men vet inte om det kom iväg, i alla fall så är min 44:a en sådan maskin med vitt topplock, v v hör av dig om du hittar ett oljelock. jag finns i Halmstad, har du den får du hela adressen.
Mvh Leo

   TS
Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

Nyborg  
#797704
Leonhard skrev:Till Johan, jag skrev ett svar innan, men vet inte om det kom iväg, i alla fall så är min 44:a en sådan maskin med vitt topplock, v v hör av dig om du hittar ett oljelock. jag finns i Halmstad, har du den får du hela adressen.
Mvh Leo

Ska kolla. Tänkte att du bodde närmare mig, är dålig på att skicka grejer...

Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#797730 Vill du hämta här går det bra.
Utanför Kristianstad.

Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

Leonhard  
#797770 Hej igen Johan, locket är ju så litet, kan du inte bara posta det i ett vanligt kuvert ? Väger ju inget heller. Vad vill du ha betalt ? Har du swish så betalar jag med det , får bara ha ditt tfn-nr i så fall.
Mvh Leo

   TS
Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

Leonhard  
#797771 Hej igen Johan, locket är ju så litet, kan du inte bara posta det i ett vanligt kuvert ? Väger ju inget heller. Vad vill du ha betalt ? Har du swish så betalar jag med det , får bara ha ditt tfn-nr i så fall.
Mvh Leo

   TS
Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

Leonhard  
#797772 Hej igen Johan, locket är ju så litet, kan du inte bara posta det i ett vanligt kuvert ? Väger ju inget heller. Vad vill du ha betalt ? Har du swish så betalar jag med det , får bara ha ditt tfn-nr i så fall. (tredje försöket att skicka detta, fel två ggr)
Mvh Leo

   TS
Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

Nyborg  
#797786
Leonhard skrev:Hej igen Johan, locket är ju så litet, kan du inte bara posta det i ett vanligt kuvert ? Väger ju inget heller. Vad vill du ha betalt ? Har du swish så betalar jag med det , får bara ha ditt tfn-nr i så fall. (tredje försöket att skicka detta, fel två ggr)
Mvh Leo

Kollar i helgen. Hör av mig. /Johan

Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

Leonhard  
#797819 OK, tack ! /Leo

   TS
Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

Leonhard  
#798326 Hej Johan ! Har du kollat att du har locket och om du kan skicka det till mig ? / Mvh Leo

   TS
Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

Nyborg  
#798327
Leonhard skrev:Hej Johan ! Har du kollat att du har locket och om du kan skicka det till mig ? / Mvh Leo

Är hemma och sjuk för tillfället. Hoppas på att komma dit i påsk.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).