Sida 2 av 2

Re: Stihl Kedjestångs Service

Postat: tis 30 nov 2021, 10:29
av Ewol
Fredi skrev:Går de inte att byta språk i connect appen/programmet? På engelska eller tyska så klarnar det säkert vad det menas, översättningar blir helt konstiga ofta när översättaren inte vet vad det handlar om när dom översätter.


Ser tyvärr inte ut att gå byta, annars hade det vart en tanke såklart

Re: Stihl Kedjestångs Service

Postat: tis 30 nov 2021, 10:41
av JensSkoog
Stihl är tyvärr sjukt dårliga på att svara om man skickar
mail eller pratar med dom på telefonen. Bästa är en kunnig ÅF, och
jag vet vad min hade sagt: "Stänga av den skiten där, Jens, och
använd din erfarenhet samt ögon och öron och gör din egen
värdering av vad som behövs." :D

Misstänker att översättning av sådana manualer görs i en bakgård i Kabul. :mrgreen:

Re: Stihl Kedjestångs Service

Postat: tor 02 dec 2021, 16:27
av Ewol
Hepo var rätt ute, verkar vara fångtappen som man ska kontrollera. 😤