MotorsÄg och handhÄllet

Stihl MSA 300

170 inlĂ€gg 34938 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Stihl MSA 300

Gröngöling  
#783174 Det lĂ„ter troligtđŸ‘đŸ»đŸ˜Š

Husqvarna motorsÄgar
AnvÀndarvisningsbild

Re: Stihl MSA 300

Erre  
#783189 Kul Gröngöling

Men jag tror att du Ă€r en rĂ€tt van skogsarbetare. 😉
SĂ„ ett omdöme frĂ„n dig hĂ„ller jag högt 👍

Avatar Fallback

Re: Stihl MSA 300

jannee  
#783191 Gröngöling.
PÄ ett ungefÀr varar ett batteri lika lÀnge som en tank pÄ en 550, eller lÀngre eller kortare tid?
Vet med mig att en riktig pattagran klarar man oftast INTE pÄ en tank bensin.
Nu Àr jag bara en glad amatör, rÀknar med att en tank varar i runt 45 min, dÄ i normal avverkning.

Avatar Fallback

Re: Stihl MSA 300

Gröngöling  
#783201
jannee skrev:Gröngöling.
PÄ ett ungefÀr varar ett batteri lika lÀnge som en tank pÄ en 550, eller lÀngre eller kortare tid?
Vet med mig att en riktig pattagran klarar man oftast INTE pÄ en tank bensin.
Nu Àr jag bara en glad amatör, rÀknar med att en tank varar i runt 45 min, dÄ i normal avverkning.

Ja Àr det en gammal pattagran gÄr det soppa Ät. Vid röjning eller klen huggning varar nog batteriet ungefÀr som en tank pÄ 550n. Men vid grövre huggning och mer belastning Àr det nog knappt att batteriet rÀcker som en tank. Isynnerhet inte nÀr det Àr kallt.

AnvÀndarvisningsbild

Re: Stihl MSA 300

JOSAVBL  
#818262
Elmhult skrev:Skitbra Totte! 👍

Jag var nu nyss inne pĂ„ lantmĂ€nnen i Vallberga och förbokade en styck MSA300 och tvĂ„ batterier med laddare. SĂ„ nu Ă€r det att vĂ€nta. Återkommer med rapport till vĂ„ren. 😬😁😁 🌳 😀 👍


Hej.. sÄhÀr en ganska lÄng tid efter att du varit inne hittade jag dig hÀr. :)
Har du blivit vid nÄgon MSA 300 Ànnu ? Annars hade vi skogsdag hos oss pÄ vallberga lantmÀn i fredags med 20% pÄ stihl sortimentet.
Vill du sÄ löser jag maskin och batterier till den rabatten. Du kan höra av dig om du har frÄgor till jonas i butiken 0430-16210

Fredrik Reuter
Hej GÀst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gÀrna vilja tipsa dig om hur du kan fÄ ut mer av skogsforum. Klicka pÄ de knappar som passar dig hÀr intill (minifönster öppnas).