lör 16 jan 2021, 17:56#694524Jag undrar om ni vet var man kan hitta en tank (bakre handtag) till denna såg? Har även hört att en viss model av Husqvarna ska passa!
Motorsåg och handhållet
Jonsered 2149 w turbo
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

lör 16 jan 2021, 18:18#694531Husqvarna 346 ska vara samma såg vad jag förstått. Vet dock inte om tanken passar.
E väl kåpor o de yttre som skilljer vad jag förstått.
Men en Jonsered återförsäljare borde kunna fixa fram en tank annars.
E väl kåpor o de yttre som skilljer vad jag förstått.
Men en Jonsered återförsäljare borde kunna fixa fram en tank annars.
lör 16 jan 2021, 18:27#694535Tror att jag kan ha en extra till 2152, ska kolla imorgon.
Många sågar börjar det bli...
sön 17 jan 2021, 15:14#694670Tankar på 353 och 2152, så det passar vilket som.
Och jag har en extra röd, sitter på en reservdelsmaskin så jag ska bara demontera den så kommer bild på den.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Och jag har en extra röd, sitter på en reservdelsmaskin så jag ska bara demontera den så kommer bild på den.
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Många sågar börjar det bli...
sön 17 jan 2021, 17:12#694698Det skiljer lite i olika utförande beroende på ålder, främst tankluftning, oftast inget hinder.
Såg samlare av grövre kaliber....
www.chainsawcollectors.se
www.chainsawcollectors.se
mån 18 jan 2021, 18:03#694929Knappt man törs vissa denna! 🙃 vart sitter luftningen då?
Skapa konto
Skapa konto
TS
mån 18 jan 2021, 18:42#694945Måste va detta vita man ser då?
Skapa konto
Skapa konto
TS

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).