johan eriksson skrev:Och det är siffror som om jag minns rätt är något värre än nya 572 och 592.
johan eriksson skrev:Just i detta fallet så var 670 vassare än 266, 268 och 272.
Samma bottendel men helt egen cylinder med annat insug och förgasare.
Joakim S skrev:williamm skrev:Joakim S skrev:Och den sågar...
Den verkar gå riktigt bra. Men är den stocken ser inte så svårsågad ut.
Förra gången hade du hörselskydd men gympaskor och snickarbyxor, nu har du sågstövlar och sågbyxor men inga hörselskydd. Vad är bäst?
Tack😊. Nej, det var det som fanns😂.
Haha😂, ja, så kanske det var.
Tja, bättre att vara halvdöv, än enbent👍😂
williamm skrev:johan eriksson skrev:Just i detta fallet så var 670 vassare än 266, 268 och 272.
Samma bottendel men helt egen cylinder med annat insug och förgasare.
Var det inte två mindre 6xx som motsvarade 266 & 268?
johan eriksson skrev:williamm skrev:johan eriksson skrev:Just i detta fallet så var 670 vassare än 266, 268 och 272.
Samma bottendel men helt egen cylinder med annat insug och förgasare.
Var det inte två mindre 6xx som motsvarade 266 & 268?
625 motsvarande 61 och 630 motsvarande 162. Båda på 61cc, 670 var på 66cc som 266 och 268.
johan eriksson skrev:williamm skrev:johan eriksson skrev:Just i detta fallet så var 670 vassare än 266, 268 och 272.
Samma bottendel men helt egen cylinder med annat insug och förgasare.
Var det inte två mindre 6xx som motsvarade 266 & 268?
625 motsvarande 61 och 630 motsvarande 162. Båda på 61cc, 670 var på 66cc som 266 och 268.
totte skrev:Ge upp det där att någonsin tro på effektsiffror som anges i olika sammanhang. Man kan se exakt samma såg i två olika broshyrer direkt från tillverkaren och med olika siffror.
totte skrev:Ge upp det där att någonsin tro på effektsiffror som anges i olika sammanhang. Man kan se exakt samma såg i två olika broshyrer direkt från tillverkaren och med olika siffror.