Motorsåg och handhållet

Husqvarna 560 xpg

108 inlägg 13102 visningar 17 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 560 xpg

anersimyra  
#780118 Det var riktigt skojigt att bli ”häcklad” och då särskilt från hfab som presenterade filmbevis.. 🤣 🤣 🤣 🤣

Husqvarna motorsågar

tallen100  
anersimyra skrev:🤣 Häckla på ni bara 🤣 🤣 🤣. Nej, när gäddan tas fram så är det långa svärd som gäller. Tidigare på dagen så hade jag sågat upp en pil där jag nödgades såga från två håll med 28” svärdet som är anbringat på gäddan. Vad gäller höga stubbar så hoppas jag att alla fäller fullt stående när ni fäller stora döda spruckna träd i lägen med endast en reträttväg..☝️ 😎

🤣 Nej då inte ska vi retas😇 😉
Men det var liksom ett "öppet mål", och då gäller det att hugga på stubben😂👌

Användarvisningsbild

anersimyra  
tallen100 skrev:
anersimyra skrev:🤣 Häckla på ni bara 🤣 🤣 🤣. Nej, när gäddan tas fram så är det långa svärd som gäller. Tidigare på dagen så hade jag sågat upp en pil där jag nödgades såga från två håll med 28” svärdet som är anbringat på gäddan. Vad gäller höga stubbar så hoppas jag att alla fäller fullt stående när ni fäller stora döda spruckna träd i lägen med endast en reträttväg..☝️ 😎

🤣 Nej då inte ska vi retas😇 😉
Men det var liksom ett "öppet mål", och då gäller det att hugga på stubben😂👌

🤣 🤣 🤣

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).