sön 12 jul 2020, 11:49#655721
Ja det låter ju logiskt, tur att Gårdsman har filter , och butik i Jönköping, blir att handla 2 i morgon, ska passa på och köpa en ny kombinyckel med. 👍
sön 12 jul 2020, 18:34#655776
Filtret saknas ibland då de kommit bort vid rensning. De ska sitta där o fånga skit som annars täpper till. Är skiten mindre än nätet åker det iregel igenom.
sön 12 jul 2020, 20:23#655796
Ja det kan nog lätt komma bort, Men en annan fråga , vad heter den här förgasardelen, och byter man den? 504 10 00-11, är det nott filter det med eller? 👍
sön 12 jul 2020, 20:42#655801
Jo för tusan, jag byter allt vid en renovering. Under där brukar lite skit lägga sig.. Ut med alla axlar och av med alla lock mm Och koka skiten ren, sedan montering med nya grejer... 👍
Re: Motorsåg och handhållet min röjsåg Husqvarna 244rx #656261
ons 15 jul 2020, 12:56#656261
Skulle prova att starta 244rx i dag, sågen tände till en gång, sedan är den död, tycker inte det är riktig gnista, svårt att säga, men ser mer gul ut en blå, kan det vara något fel på spolarna?
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Att skapa ett konto på Skogsforum innebär bara fördelar för dig. Det enda som behövs är en epostadress och registreringen går fort. Väl inloggad på skogsforum får du utökade rättigheter och kan starta egna trådar, prenumerera på innehåll och se bilder, bilagor och broschyrer. Givetvis är allt kostnadsfritt!
Du har hittat till Sveriges största skogssajt - skogsforum.se. Vi diskuterar allt om skog, skogsbruk och skogsmaskiner och är en sk användargenererad sajt. Det betyder att det är du själv och likasinnade som till stora delar bidrar med innehållet genom att ställa frågor, svara, diskutera i forumet. Vi startade 2005 och drivs idag från Säffle i Värmland, Sverige. Vi sätter stor vikt vid att så många som möjligt ska trivas på sajten och att det som skrivs håller hög kvalitet. Alla får vara med och Svenska, Norska och Engelska är de främsta språken som används.