#41205Kan man sätta ett gashandtag från en stihlröjsåg på en husqvarna? Det är en 3-4 år gammal 252 rx som inte gått speciellt mycket så jag villl inte byta såg men gillar inte tumgasen... husqvarna kanske har något annat handtag?
Motorsåg och handhållet
Stihl handtag på en husqvarna?
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

#41218japp stihl har pek gas.. har visserligen inte provat tumgas på röjsåg men kan förstå att det kan vara jobbigt... Tummen finns och behövs men man har inte så mycket styrka i den.
pek gas har jag på min röjsåg. en stihl..
pek gas har jag på min röjsåg. en stihl..
stih msl 441, stihl ms261,Stihl röjsåg. polaris 550 xp ink nyvab timmervagn, warn 3,0.
#41266Det går..
Allt går om man vill...
Det finns tillgängligt hos din ÅTF.
Allt går om man vill...
Det finns tillgängligt hos din ÅTF.
Såg samlare av grövre kaliber....
www.chainsawcollectors.se
www.chainsawcollectors.se
#41298Nytt gashandtag (finns komplett med strömbrytare) & gasvajer kanske även styret....
Det passar om man köper till en 250R (Gräsversionen av 252)
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Det passar om man köper till en 250R (Gräsversionen av 252)
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
sågdåre !!
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).