VinterHuggarn skrev: ...Det är inte bara att ta några AAA och tejpa ihop dem, vips så har du ett batteri.
Är det inte det Tesla gjorde i de första bilarna, tog flera tusen 18650-batterier från Panasonic och satte ihop dem till ett batteripack

VinterHuggarn skrev: ...Det är inte bara att ta några AAA och tejpa ihop dem, vips så har du ett batteri.
th skrev:Är det inte det Tesla gjorde i de första bilarna, tog flera tusen 18650-batterier från Panasonic och satte ihop dem till ett batteripack
Mange skrev:När jag gick gumnasiet så fick vi lära oss att det skadligaste i bilen för miljö var just batteriet.
Det har nog gått över!
I bilarnas gryning så var det i ropet med elbilar. Det är inget nytt. Till o med el lastbilar..
Niking skrev:Tror nog även belackarna snabbt skulle hitta till den kategorin. Annars är tanken god.
Mangan skrev:Jag har föreslagit för moderatorerna att det skapas en ny avdelning bara för batterimaskiner,
Niking skrev:Mange skrev:När jag gick gumnasiet så fick vi lära oss att det skadligaste i bilen för miljö var just batteriet.
Det har nog gått över!
I bilarnas gryning så var det i ropet med elbilar. Det är inget nytt. Till o med el lastbilar..
Mange, denna tråd handlar om Husqvarnas nya batterisågar. Det finns andra trådar, som behandlar bilar...
/Niklas