Motorsåg och handhållet

Dolmar 7910 med lustgas (video)

24 inlägg 2793 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Dolmar 7910 med lustgas (video)

vinterrojarn  
#595785 Den kanske du kommer över billigt, eftersom vissa inte begriper bättre.... :-bd

Husqvarna 550 XP Mark II motorsåg
Användarvisningsbild

johan eriksson  
#595788 En 5000 står helt klart på önskelistan, tyvärr är nöjeskontot lite överansträngt för stunden.

Användarvisningsbild

vinterrojarn  
#595791 Jag sålde många Dolmar 5105 när man kunde köpa genom Skogma...men säg det som varar...

Användarvisningsbild

anersimyra  
johan eriksson skrev:En 5000 står helt klart på önskelistan, tyvärr är nöjeskontot lite överansträngt för stunden.

Jag har planer på att döma ut den som skrot och erbjuda mig att transportera den till återvinningen.. :ymparty:

Användarvisningsbild

johan eriksson  
#595800 Låter som en plan.

Användarvisningsbild

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#595815 Ha!

Användarvisningsbild

williamm  
anersimyra skrev:
johan eriksson skrev:En 5000 står helt klart på önskelistan, tyvärr är nöjeskontot lite överansträngt för stunden.

Jag har planer på att döma ut den som skrot och erbjuda mig att transportera den till återvinningen.. :ymparty:

Hur gick det?

Användarvisningsbild

johan eriksson  
williamm skrev:
anersimyra skrev:

Hur gick det?

Vi får fråga Anders.

Användarvisningsbild

anersimyra  
#661187 Den sågen har jag alldeles glömt bort..😛

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).