www.chainsawcollectors.se
Niking skrev:Går i och för sig att köpa några förlängningsbitar till 535 FBx, ifall du vill komma en bit upp.
/Niklas
Mangan skrev:Var på granngården och köpte detta. Jag såg sen att det kanske är fel fäste. Passar det på hva 535, eller skall jag lämna tillbaka? Vill inte öppna och prova helst.
Mangan skrev:Har du batterierna ute i kylan under dagen?
gnisten83 skrev:Niking skrev:Går i och för sig att köpa några förlängningsbitar till 535 FBx, ifall du vill komma en bit upp.
/Niklas
Tänker du den som heter Ex780?
(Står som slutsåld på maskinklippet)
Mangan skrev:Var på granngården och köpte detta. Jag såg sen att det kanske är fel fäste. Passar det på hva 535, eller skall jag lämna tillbaka? Vill inte öppna och prova helst.
Niking skrev:Mangan skrev:Var på granngården och köpte detta. Jag såg sen att det kanske är fel fäste. Passar det på hva 535, eller skall jag lämna tillbaka? Vill inte öppna och prova helst.
Om du försiktigttar bort klämmorna, tar fram svärdet och lägger det bredvid ditt nuvarande svärd, så borde du se om fäste och oljehål har samma placering som originalet. Om inte, är det bara att försiktigt stoppa tillbaka svärdet och försluta kartongen.
/Niklas