Motorsåg och handhållet

Stihl smart connector

20 inlägg 7093 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Stihl smart connector

forest.  
#567180 funkar de? och kan man montera den på vilket märke som helst?

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Stihl smart connector

Stihl_241  
#567221 Ja, det enda är att man inte ser gångtid under "info" på 241, utan du får trycka på Connector-fliken precis intill 👍

Avatar Fallback

Re: Stihl smart connector

forest.  
#567283
Stihl_241 skrev:Ja, det enda är att man inte ser gångtid under "info" på 241, utan du får trycka på Connector-fliken precis intill 👍


Husqvarna har något liknande men finns ingen info om de och om de ens finns att köpa?
avgifter?

Användarvisningsbild

Re: Stihl smart connector

Tennknapp  
#706487 Är det någon som har mer erfarenhet av den. Skulle den gå att montera på Fiat traktorn? Eller en åkgräsklippare?

Användarvisningsbild

Re: Stihl smart connector

fn76  
#708823 Ingen erfarenhet men läste manualen då även jag är spekulant. Står att den ska monteras inom 10 cm från elektromagnetsikt fält dvs nära tändspole eller elmotor. Detta funkar ju då på alla märken. Det du får då är drifttimmar men inget mer. Har du en Stihlprodukt med fullt stöd antar jag att appen berättar precis vad som ska göras med just den maskinen efter ett visst antal drifttimmar.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).