Motorsåg och handhållet

Barkstöd till vad?

5 inlägg 5554 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Barkstöd till vad?

Ewol  
#465580 Hittade ett barkstöd i uthuset, borde tillhöra Jonsered eller Husqvarna.
Artnr 5060149 01 H

Någon som har koll på vart det hör hemma? Google var inte min vän idag :mrgreen:

http://s52.photobucket.com/user/ewol/me ... o.jpg.html



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Barkstöd till vad?

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#465601 Kan inte se din bild för photobucket har snubblat och slått huvet i en kantsten.
Det går inte längre att använda photobucket för att länka bilder.
De uppfyller ingen som helst vettig funktion mer än att höja blodtryck och skapa arbete.

Avatar Fallback

Re: Barkstöd till vad?

Ewol  
#465668 Såg att det inte fungerade att infoga bilden längre, men trodde väl att det skulle fungera att länka, då har alltså Photobucket gjort sitt.

Provade googla med bilden så hittade jag denna och den ser ut att stämma bra
Bild


Hittade då även info om vart den hör hemma
Jonsered 2041
Jonsered 2045
Jonsered 2050
Husqvarna 40 Chainsaw
Husqvarna 45 Chainsaw

Är det någon som känner att dom behöver ett barkstöd då det inte passar till något jag äger så skicka ett PM med adress så postar jag den. (nytt oanvänt men lite ytrost runt första hålet)

Mvh Jon

   TS
Användarvisningsbild

Re: Barkstöd till vad?

Tussendelux  
#753739 Tjenare! Finns detta barkstödet kvar? Om det gör det, är du sugen på att sälja det?
Mvh Christoffer

Avatar Fallback

Re: Barkstöd till vad?

Ewol  
#753759
Tussendelux skrev:Tjenare! Finns detta barkstödet kvar? Om det gör det, är du sugen på att sälja det?
Mvh Christoffer


Tyvärr icke, såldes på Tradera för nån enstaka krona.

Mvh Jon

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar