Motorsåg och handhållet

Livet efter MS200

18 inlägg 8251 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Livet efter MS200

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#412591 Det blev en 201:a. Inte alldeles lätt val med alla goda alternativ här. Det som fällde avgörandet var dels det min åf sa men också att det vara orentligt prissänlt. Fick utöver pengarabatt med två extra kedjor! :smile:
Lite intressant också hur åf spontant sa att de säljer altmer av Sthil på bekostnad av HV. Lutar själv åt att köpa nästa tyngre såg från Sthil. MS200 har gått som ett urverk till sitt slut Den där 550 jag har går ju bra, när den går. Men oj vad ofta man står där och rycker i startsnöret utan att den startar. Och ja den har varit inne på garantiservice.

Fast det där med att ha en ännu mindre för att kunna slöjda en gubbe eller så glömmer jag inte....... :smile:

   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Livet efter MS200

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#412594 Grattis till köpet och givetvis förväntar vi oss en recension.

Har f.ö. själv funderat om jag ska ha något mellan HVA 242 XPG och HVA 536 LiXP. Då är ju MS 201 ett intressant alternativ.
/Niklas
Senast redigerad av Niking tor 13 okt 2016, 18:28, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback

Re: Livet efter MS200

Ferguson system  
#412601 Gratulerer Uvskogen!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).