Motorsåg och handhållet

Stihl MS241

226 inlägg 56134 visningar 26 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Stihl MS241

anersimyra  
#748333
JensSkoog skrev:Burde ikke være noe problem, men det må være i kvisting.
Hele sverdet i stammen under felling ville vel bli for tøft.
Men, jeg har ikke prøvd den kombon.

Jag tror att det skulle fungera bra då 241:an i vart fall har rejält med kraft..💪🙂

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Stihl MS241

JensSkoog  
#748343
anersimyra skrev:
JensSkoog skrev:Burde ikke være noe problem, men det må være i kvisting.
Hele sverdet i stammen under felling ville vel bli for tøft.
Men, jeg har ikke prøvd den kombon.

Jag tror att det skulle fungera bra då 241:an i vart fall har rejält med kraft..💪🙂

I USA kommer den med 40 cm, 16".

Avatar Fallback

Re: Stihl MS241

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#748348 Eg fekk faktisk prøva ei i dag, ei 241 altså frå 2014, men lite brukt. Eg tok på det 12 toms sverdet og super picco kjedet eg har på mi 201. Kappa med ho, men berre furu som er lett og kappa. Skar skikkelig bra skal eg Vera heilt ærlig , relativt tjukke stokkar 40 cm eller så

Avatar Fallback

Re: Stihl MS241

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#748538 Eg vog ho i dag, fulltanka med bensin&olja men utan sverd og kjeda, ganske så reingjort. Ca 5 kg på ei fjørvekt sån som ein vege potetesekker i. Skulle likt og hatt ei meir nøyaktig men man tager hvad man haver. Anntar 14 toms lettvektsverd er vel det mest aktuelle, veit ikkje kva det og kjede veg men anntar kanskje 500 gram så sånn ca 5,5 kg startklar anntar eg. Er 14 toms vanligt sverd som står på no, effektiv skjærelengde er ganske nøyaktig 30 cm så då bør ein få ned trer på 65 cm utan for mykje problem.

Användarvisningsbild

Re: Stihl MS241

JensSkoog  
#748547 Har en Stihl 024 på bänken nu. På den sitter 13" svärd med stora fästet, .325, 1,5 mm, och
det ser ut till att det var det den kom med. Tror inte ägaren har bytt över.
Testade sågen lite efter "lagning" (gett den lite soppa) och filning. Jobbar bra, men 241'an
med 3/8, 1,3 mm jobbar mycket lättare.

Avatar Fallback

Re: Stihl MS241

Rank  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#748553 Ikke alle har gått tilbake, kjører fortsatt .325 RM på min 241 og går neppe tilbake til 3/8 PS. Trives bra med den komboen. Tåler også mer en 3/8 PS spesielt ved veikant felling.
Saga brukes mest til tynning i gran. Det finnes også .325 RS nå som skal vibrere mindre og skjære bedre en RM, har en kjede men har ikke prøvd den enda. Veksler ellers med en 201 med PS kjede.

Avatar Fallback

Re: Stihl MS241

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#748608 Dette med at 241 ikkje har vanlig drev (rims) men likt som på 201 er det noko og henga seg opp i (har fungert greit for meg på 201) eller er det berre eit problem dersom ein eksempelvis trimmer saga og vil skifta til eit litt større drev for og få meir fart på kjedet.

Avatar Fallback

Re: Stihl MS241

Ferguson system  
#748609
can skrev:Dette med at 241 ikkje har vanlig drev (rims) men likt som på 201 er det noko og henga seg opp i (har fungert greit for meg på 201) eller er det berre eit problem dersom ein eksempelvis trimmer saga og vil skifta til eit litt større drev for og få meir fart på kjedet.


Det å ha løst drev (rim) på saga gjør at det er rimeligere å skifte. Og avhengig av saga, så kan det være enklere å skifte kun drevet. Det er tross alt en slitedel i likhet med kjede og sverd. Løst drev forenkler også bytte mellom forskjellig kjededelinger, og evt. størrelse.

Avatar Fallback

Re: Stihl MS241

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#748612 Ja er nettopp det, men 201 går iverfall lenge på stjernedrevet sitt, den eg har no har eg snart hatt eit år og ikkje skifta endå men går nå ikkje 7,5 timar til dagen då men er ein del brukt. Trur kanskje det går og skifta til laust rims men eg trur iverfall eg ville fortsett med 3/8 lp på ho.

Avatar Fallback

Re: Stihl MS241

Rank  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#748640
can skrev:Dette med at 241 ikkje har vanlig drev (rims) men likt som på 201 er det noko og henga seg opp i (har fungert greit for meg på 201) eller er det berre eit problem dersom ein eksempelvis trimmer saga og vil skifta til eit litt større drev for og få meir fart på kjedet.


Du får løst drev/rims til 241

1143 007 1002 er komplett sett med 3/8 7 pin
1143 007 1003 er komplett sett med .325 7 pin
1143 007 1004 er komplett sett med .325 8 pin

Din AF bør kunne skaffe dette!

Finnes ikke rim til MS201 siden den har utvendig clutch.

Avatar Fallback

Re: Stihl MS241

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#748645 Hiv eg på eit 3/8 7 pins drev får egg vel litt meir fart på kjeda vil eg tru.

Avatar Fallback

Re: Stihl MS241

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#750355 I dag har eg kappa opp litt meir og i dag var det ikkje ‘’softwoods’’ men Ask men ikkje noko tjukkelse og snakka om ikkje meir enn 30-35 cm sånn ca. Uansett så syns eg at kjedet, picco super imponere 241 saga kappar som ei 50 eller kanskje 60 cc sag.

Avatar Fallback

Re: Stihl MS241

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#750367 Viss eg skal ‘’ stikka fram hakå litt’’ (heiter det ikkje det på svensk), så trur eg at eg skulle ha kunne kappa opp til 50 cm tjukke stokkar sjølv om det var Ask utan at det hadde gått for seint men må nesten prøva for og vera sikker. Mesteparten av veden her er under 50-60 cm i brysthøgda. Men prøver helst og ta dei før dei blir så store. 40 cm er meir passeligt.

Avatar Fallback

Re: Stihl MS241

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#751315 Felleskjøpet, no bondekompaniet Haugesund held av ei 241 til meg tilogmed i mårå. 7000 kr så det er snakk om litt pengar, lurer på om eg skal slå til eller la vera.

Användarvisningsbild

Re: Stihl MS241

JensSkoog  
#751324 Slå til. Ei ekstrasag er aldri feil, og je trur du kommer te å like ho.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).