Motorsåg och handhållet

Husqvarna 250 RX

4 inlägg 4658 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Husqvarna 250 RX

ulfgustav  
#398833 Har en sådan såg den har fungerat bra under ett antal år,
Idag när jag skulle använda den var den helt död, ger gnista men starar inte. Det är med andra ord dags att skruva söker därför en reservdelsmanual till denna. Någon som har en sådan?.
Idag var det grövre trimning som stod på programmet så mitt första val var en Husqvarna 65 en gammal trotjänare denna startade villigt, men då jag skulle montera det nya trimmerhuvudet ROACH så passade det inte, trist då det verkar ok,på den nyare detta passar men inte på denna. Med den gamla sågen har jag trimmat gräs i många timmar och nött ut ett flertal huvuden.



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 250 RX

JensSkoog  
#398854 Minns att Rocach'n kom med ett antal olika brickor för anpasning till olika sågar.
Finns det inte en som gör att du kan använda den på 65:an, @ulfgustav :?: :?:

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna 250 RX

totte  
#398894 Kan det vara den här du söker: http://cdn.husqvarna.com/ddoc/HUSI/HUSI ... 743-62.pdf

Avatar Fallback

Re: Husqvarna 250 RX

ulfgustav  
#398956 Tack för Era svar Nu har jag manual att börja studera och sedan skruva efter.
[quote]Då det gäller Roach så har jag ett antal brickor men ingen som passar Husqvarna 65

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).