sön 29 maj 2016, 15:53#394198Hej allihopa,
Jag ärvde precis en Jonsered Raket 51 och undrar om det finns någon som har en manual/Sprängskiss på en sådan? Jag kollade med Jonsered men de kunde inte finna någon manual hos sig.
Mvh Peter
Motorsåg och handhållet
Manual/sprängskiss till Jonsered Raket 51
TS

tis 07 jun 2016, 21:44#395234Hej,
Har du hittat någon?
Jag gissar att denna tråd försvann i flödet för jag är nästan säker på att i alla fall någon kan mer om Raket 51 och om vederbörande inte har manual iaf kan lotsa dig vidare.
Har du hittat någon?
Jag gissar att denna tråd försvann i flödet för jag är nästan säker på att i alla fall någon kan mer om Raket 51 och om vederbörande inte har manual iaf kan lotsa dig vidare.
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
ons 08 jun 2016, 20:54#395348Jag har... Tyvärr är databasen den ligger i hos doktorn och scannern är kass.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Såg samlare av grövre kaliber....
www.chainsawcollectors.se
www.chainsawcollectors.se
ons 08 jun 2016, 21:01#395352Ska se om jag kommer ihåg det imorgon kväll så ska jag veva igång datorn och leta fram en kopia.
Många sågar börjar det bli...
fre 10 jun 2016, 16:05#395569Kollade igenom datorn nu, hade tyvärr inget i den på Raket 51.
Många sågar börjar det bli...

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar