Motorsåg och handhållet

Reservdelar till Husqvarna

34 inlägg 7411 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Reservdelar till Husqvarna

Williamm  
#706098
JensSkoog skrev:
1616445893_p3230129.jpg

Vilket bra forum Skogsforum är. Stor tack till alla ni som
kom in och bjöd på råd och hjälp med sågen :ymhug:
@williamm, @Rotvältaren, @johan eriksson @Mange, @Hepo
och @Joakim S som skickade riktig brytare. Den kom på plats
idag, och sågen går som en riktig Husqvarna skal även om den är
från 1984 - hvis den här skylten berättar sanningen??
1616445904_p3230140.jpg

Varsågod! Jo den ar en 84:a sista årsmodellen. Och Tack självt. Du fick ut mig att kolla på "reservdelssågen" och det visade sig att det var en fullt fungerande såg värd att renovera.

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Reservdelar till Husqvarna

totte  
#706110
JensSkoog skrev:sågen går som en riktig Husqvarna skal även om den är
från 1984


Inte "även om" utan "tack vare". Från en tid när Hva fortfarande gjorde riktigt bra sågar.

Användarvisningsbild

Re: Reservdelar till Husqvarna

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#706119
williamm skrev:Varsågod! Jo den ar en 84:a sista årsmodellen. Och Tack självt. Du fick ut mig att kolla på "reservdelssågen" och det visade sig att det var en fullt fungerande såg värd att renovera.

Det var ett ryck till 1986 i tillverkningen men bara export till orienten tror jag. Jag har en.

Användarvisningsbild

Re: Reservdelar till Husqvarna

Williamm  
#706140
Mange skrev:
williamm skrev:Varsågod! Jo den ar en 84:a sista årsmodellen. Och Tack självt. Du fick ut mig att kolla på "reservdelssågen" och det visade sig att det var en fullt fungerande såg värd att renovera.

Det var ett ryck till 1986 i tillverkningen men bara export till orienten tror jag. Jag har en.

Jo, jag har sett en "544" hos dig i modellbiblioteket.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).