mån 01 jun 2015, 16:55#332184Hej jag har fått tag på en gammal partner r14s men som hade fått lite stryk i cylindern, mestadels kolven som fått stryk ..
Kolvringarna hade gått sönder och nypt fast samt att det lossat en liten bit som åkt omkring lite i toppen och gjort lite fula märken på toppen på kolven
jag skulle vilja få tag på ny kolv men har inte en aning mer än att det är en 52mm mahle 52l52 R011 kolv som sitter i den och hittar inget..
tacksam för hjälp MVH Anders
Motorsåg och handhållet
Reservdelar till Partner r14s
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

ons 03 jun 2015, 17:19#332471Jag har kanske lösa delar i lådorna om det hjälper.
Såg samlare av grövre kaliber....
www.chainsawcollectors.se
ons 03 jun 2015, 19:16#332499Har kanske nån halvbra spånkåpa med...
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
ons 03 jun 2015, 22:44#332536Ge mig ett äcligt bra bud på pm för dem o en halvbra kåpa, så blir det nog bra.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).