Motorsåg och handhållet

Husqvarna produkter

6 inlägg 2459 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Husqvarna produkter

Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21418 Varför finns produkter kvar på denna husqvarna sidan men inte på den svenska?

http://www.il.husqvarna.com/node1024.aspx

Tex så är 372:an, 245RX, 252RX, 250PS med där men inte på svenska sidan.

Har en 250PS någons som har koll på dom något?
Köpte den för ny för flera år sedan men någon som vet vad dom kostade senast?



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild
sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21420 det är nog en miljö fråga dom försöker nog att få ut Xtorq motorn i sverige först för att se hur den funkar, 372 & 252 kan man ju fortfarande köpa här med :D 250PS är en ovanlig skapelse den var DYYR med alla tillbehören kommer jag ihåg det fanns väl en variant på den med med 235 motorn men det är väldigt påfrestande att gå med dom !!

Användarvisningsbild
Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21421 Jasså så det går å köpa 372 mfl fortfarande.

Jo 250PS var jäkligt dyr det minns jag, men inte exakt hur mycket den gick på...
6m stång är det på den vi har, endast huvudet med svärd å kedja på vår.

Jo det kräver fysiks styrka å gå med den.

   TS
Användarvisningsbild
maccall  
#21423
sågmek skrev:det är nog en miljö fråga dom försöker nog att få ut Xtorq motorn i sverige först för att se hur den funkar, 372 & 252 kan man ju fortfarande köpa här med :D 250PS är en ovanlig skapelse den var DYYR med alla tillbehören kommer jag ihåg det fanns väl en variant på den med med 235 motorn men det är väldigt påfrestande att gå med dom !!


Du kanske har andra förbindelser, men för oss vanliga dödliga som inte kan svänga ihop en ny 262:a från delar som ligger och skräpar, går det inte att köpa en ny 372:a i Sverige, åtminstone inte där jag frågat.

Användarvisningsbild
sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#21426 hehe jag är nog inte odödlig :D även om jag har byggt en 262
Det kan tom. gå att få usa versionen med 75cc cylindern 😈 på 372:an. I ryssland säljs Även 254 257 262 272 372 som nya !! http://www.ru.husqvarna.com/node2167.asp?cid=51

Användarvisningsbild
swe#kipp  
#21447 Sågmek du blev i mina ögon odödlig när du byggde kanske den "sista" nya 262:an !!!
en klapp på axeln från Dalarna :D

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).