Motorsåg och handhållet

Stihl Ms 200

7 inlägg 2282 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Stihl Ms 200

jokin  
#15664 Varför i h-vete finns det inte handtagsvärme på 200an? 😡 😡 :shock: :shock:



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild
swe#kipp  
#15665 hehe, verkar inte finnas på nån "plutt" såg varken från hva eller stihl :(
visst hade det vart gott om det fanns ,,,,

Avatar Fallback
jokin  
#15666 Ja va f-n,Har ju det på 346an å det är ju kanon!Men jag skulle vilja ha en lite lättare såg till gallring.Prövade en kompis ms 200 å den va rapp å stark,över förväntan! :shock:

   TS
Avatar Fallback
valmet901  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#15685 Det är ju likadant med deras största röjsåg 550 går ju inte heller att få med hvärme. Samt på småsågarna borde det ju finnas tycker man för det är ju de sågarna som används mest i dagens skogsbruk.

Avatar Fallback
gossebear  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#15700 bygg, sno från annan såg sätt på och implementera jag lovar att mange kan ge dig lite tipps i elektroniken.

(något inom mig säger bara, varför överhuvudtaget tänka sthil? )

Avatar Fallback
jokin  
#15705 Ja varför inte? Farsan har kört Stihl sen tidigt 80-tal å de ha inte varit några större problem med dom.Ta t ex 026an Lika stark som en 346a och aningen lättare! :D

   TS
Avatar Fallback
timberjack810c  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#15724 inte för att detta e ett bra argument men deras sågar ser ju ut som ett hekto skit :D

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).