Motorsåg och handhållet

HVA 543 XPG

4 inlägg 3105 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

HVA 543 XPG

MG:s  
#203504 Såg att Husqvarna har plockat bort 543:an från sin hemsida??
Är det någon som vet varför?
Den finns ju på danska hemsidan!!



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: HVA 543 XPG

finskpinne  
#203508 Hmm... Var inne på den finska HVA sidan för nån dag sedan och då fanns den nog där. Men nu har den försvunnit därifrån. Konstigt... Har inte snackat med försäljarna så jag vet inte vad orsaken är...

Noterade samtidigt att även 346 XPG hade försvunnit.

Användarvisningsbild

Re: HVA 543 XPG

Mikael  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#203539
MG:s skrev:Såg att Husqvarna har plockat bort 543:an från sin hemsida??
Är det någon som vet varför?
Den finns ju på danska hemsidan!!


Min säljare påstår att han ska få hem 543xpg under februari månad.
Får väl se hur det går med det då. :wink:

Avatar Fallback

Re: HVA 543 XPG

Nonkan  
#203544 Det är alltid jäkligt lurigt runt årsskiftet då alla priser och sortiment för alla marknader ska uppdateras samtidigt.

543 finns iaf kvar på supportsiten för åf med säljstart februari (fast det tror jag på när jag har den i handen).

Samtidigt pushas 346 xpg på publika hemsidan i Sverige men står som slut när man knappar in den i ordersystemet.

Inget större att hänga upp sig på, det som står på hemsidorna några veckor på varje sida om nyår brukar vi ta med en nypa salt och se till att inte lova något till våra kunder så brukar det gå bra :)

Tycker någon det verkar lite drygt så ska man samtidigt veta att i Husqvarnafabriken i just Huskvarna så tillverkas flera tusen (ca 5000 sa någon ansvarig där under ett besök) varianter av maskiner. En uppsjö modeller, med olika språk på instruktionsböcker och packade med olika tillbehör blir ett gäng ganska fort.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).