Motorsåg och handhållet

ny kombimall fra stihl FG4

1 inlägg 1347 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

ny kombimall fra stihl FG4

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#183954 Noen her som har prøvd den nye FG4 mallen fra stihl ? fekk den i dag, kjøpte den mest for å ha en mall til å file rytterene etter, men blei litt skuffa. Mallen tar alt for mye (ryttermallen) en ser det til og med med det blotte øye. Har sett på dvd en som følger med og kan ikke si at det ser ut som at jeg gjør noe feil heller, Har kjøpt mallen som passer til picco kjedet. Selve rytter mallen er etter samme prinsipp som HVA sin gode gammle men virker som om de har gjort selve mallen for kort rett og slett, den tar iverfall all for mye og det er på "hard" også har filt heilt ned til slitemerket på rytteren og enda er det ca 4-5 mm til slitemerket på tanna litt etter hvordan en måler. Filte litt høknebb slik som jeg pleier, og resultatet alle tennene på ene siden var blitt skada, det kan jo ha vært noe skit i stokken ogsa da, men merka det på saga også at rytterene var for lave (ei stihl 361). Tør ikke tenke på korleis det hadde godt om eg hadde brukt "soft".
Var litt dumt for har sett frem til å få ei ryttermall slik som HVA sin, men kanskje noen andre har andre erfaringer?



   TS
Husqvarna motorsågar
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).