Motorsåg och handhållet

Inga priser längre på HVA och Jonsered hemsidor

12 inlägg 3443 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Inga priser längre på HVA och Jonsered hemsidor

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#13806 Jag tänker hjälpa en god vän att leta såg och kollade lite sågar på webben. Cirkapriserna på både Husqvarna och Jonsered är bortplockade på repektive varumärkens hemsidor!

Undras om det beror på vårt flitiga utbyte av prisinformation här och all info om vilka priser man verkligen behöver betala?



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Inga priser längre på HVA och Jonsered hemsidor

Skogshuggarn  
#13809
th skrev:Jag tänker hjälpa en god vän att leta såg och kollade lite sågar på webben. Cirkapriserna på både Husqvarna och Jonsered är bortplockade på repektive varumärkens hemsidor!

Undras om det beror på vårt flitiga utbyte av prisinformation här och all info om vilka priser man verkligen behöver betala?


Tror du det?.

Men i "papperskatalogerna" borde väl ca priset finnas med?.
"Sibro" anser jag som en ganska bra värdemätare på var prutmånen ligger, och det brukar röra sig om 1000:- under "märkesåterförsäljarna".

(Det kanske jag inte skulle ha skrivit?). :wink: :roll:

Användarvisningsbild
pgo_jim  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#13810 Har ni något bra tips när man köper grejjer hur man kan lägga upp det för att antingen få ner priset eller få med något "På köpet"(som man endå kanske tänkt köpa?)

Är ganska dålig på det men bra att ha några knep, vägrar dom pruta så får man nog köpa av sibro istället =)

Jag undrar också varför dom tagit bort ca priserna??

Användarvisningsbild
swe#kipp  
#13818 dom kommer nog tillbaka (priserna), dom brukar göra om dom ibland tyvärr inte till våran fördel :P

Användarvisningsbild
pgo_jim  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#13820 Okej :shock: Bara att hålla utkik då =)

är nöjd med min hva hjälm me hörselskydd me radio
men tycker dom inte trycker emot så bra mot öronen som dom vanliga hörselskydden gör???

Användarvisningsbild
XP  
#13827 När jag köpte ny såg i våras så fick jag välja på 1000kr rabatt på katalogpris eller grejer i butik för 1500kr, så det fick bli ett huggarpaket för mig.

Användarvisningsbild
swe#kipp  
#14661 verkar inte som priserna kommer tillbaka ,,, trist ,,, eller rättare sagt dåligt !!!!

Användarvisningsbild
Skogshuggarn  
#14666
swe#kipp skrev:verkar inte som priserna kommer tillbaka ,,, trist ,,, eller rättare sagt dåligt !!!!


Kan bara hålla med,,,, 😡

Vi får köpa oss en Dolmar nästa ggn, Kipp, eller var det att "gå över gränsen"?,,,,, :wink:

Avatar Fallback
Brill  
#14670 Vad gäller jonsered, gå in på Specifikationer på intressant såg och välj "Skriv ut Produktblad" Då får ni upp en ny sida där priset står med ;)

Edit: Fungerar på samma sätt på HVAs sida.

Användarvisningsbild
Skogshuggarn  
#14673 Tack för den infon, Brill.

Nu har inte jag varit in på exvis HVA´s sida på ett tag, men framgår det någonstans att man är tvungen att skriva ut produktbladet om man vill se priset?

"Luktar det inte lite "dold prissättning"???,,,,

Avatar Fallback
Brill  
#14674 Nej det framgår ej.

Mja vette fasiken varför dom har strippat priserna så man inte ser dom direkt, I och med att alla kataloger är förtryckta med Rekkade priser så ser jag ingen anledning varför man inte ska ha dom på sidan..

Användarvisningsbild
swe#kipp  
#14676 ja en dolmar 7900 vore kul att prova !!
så det är inte att gå över gränsen inte :D

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).